La nostra missió
T'ensenyem els pilars de la nostra filosofia.
A Avafin.es volem ser la solució a curt i mitjà termini per als petits imprevistos de la teva vida.
Tu ets molt important per a nosaltres i ajudar-te de forma responsable és el nostre objectiu.
A continuació et presentem les bases del nostre codi ètic, el qual és l'eix de totes les parts de la nostra empresa i es basa en tres pilars fonamentals:

Ser responsables amb els nostres crèdits

Ser transparents al tracte amb el client

Ser justos
Aquests pilars es veuen clarament a la nostra web: mostrant-te la informació de forma clara i senzilla, explicant-te cada pas i ensenyant-te en tot moment els costos, els honoraris i les condicions, utilitzant amb un llenguatge clar i fàcil d'entendre.
Al nostre servei de atenció al client: Sent responsables a l'hora d'aprovar els crèdits, transparents, amables i sincers en el tracte amb el client, i sent sempre justos.
Principis
- Mai no seràs incitat a sol·licitar més de la quantitat que realment necessites.
- Descrivim el nostre servei de manera clara en tot moment i sempre serem honestos amb tu, comunicant-te les despeses del teu crèdit per avançat així com qualsevol altra informació que necessitis.
- Mai et permetrem sol·licitar més de 300 € per primera vegada.
- No tenim despeses ocultes, i explicarem clarament les despeses de gestió del préstec en cas de demora o impagament i les accions pertinents a la nostra política d'empresa.
- Mai no augmentarem o canviarem els nostres costos durant la durada del servei.
- Treballem amb un sistema de gestió de crèdits molt avançat, analitzarem també el responsable que has estat en fer servir el nostre servei en el passat.
- Utilitzem tota la informació que ens proporciones i la informació de domini públic per prendre la millor decisió a l'hora d'oferir-te el crèdit, basant-nos en les teves circumstàncies i la teva capacitat financera, que afecten el teu possibilitat de devolució.
- Som conscients que les circumstàncies poden canviar, així que si tornes a utilitzar els nostres serveis en el futur, basarem la nostra decisió en una revisió de la teva situació actual usant els nostres sistemes automatitzats. Pot ser que us deneguem una futura sol·licitud i ens reservem el dret de fer-ho, per l'interès d'ambdues parts.
- Sempre t'animarem perquè liquidis el teu deute en el termini establert i sempre mantindrem el contacte amb tu: enviant-te informació i recordatoris del teu compromís de pagament, la quantitat pendent i la data de finalització del teu crèdit.
- Sempre estem disponibles per a tu durant el nostre horari d'oficina de dilluns a divendres de 09:00 a 19:00 i els dissabtes de 09:00 a 17:00. Pots contactar-nos en qualsevol moment a través del xat online de la nostra web, del correu electrònic o per telèfon al 930 185 200.
- Si tens algun dubte o queixa intentarem resoldre-ho ràpidament en un termini màxim de 48 hores hàbils.
- Només estenem el termini del teu préstec si ens ho sol·licites i quan considerem que és del teu interès, basant-nos en les teves circumstàncies financeres. Sempre t'explicarem clarament els costos addicionals d'aquesta extensió i et sol·licitarem el pagament dels interessos del crèdit vigent abans de fer-la efectiva. Aquesta extensió tindrà una durada màxima de 30 dies addicionals a la durada del microcrèdit inicial.
- Si la teva situació financera canvia, sempre seràs tractat de la mateixa manera i amb el mateix respecte.
- Sempre ens assegurarem que qualsevol tercer que treballi amb nosaltres compleixi estrictament la nostra política d'empresa i el nostre codi ètic.